Internet marketing
Optimizacija web stranica – SEO "on site"
Optimizacija Web stranica ili SEO je pozicioniranje web stranica na tražilicama na kljuÄne rijeÄi koje najviÅ¡e odgovaraju sadržaju stranica, koja za cilj ima povećanje posjećenosti. ViÅ¡e posjetitelja na web siteu znaÄi i viÅ¡e prodaje.
Prvi korak u SEO optimizaciji je "On Page" optimizacija koja obuhvaća dio vaših web stranica na koje tražilice obraćaju pažnju, a to je HTML/XHTML. Pojednostavljeno to su meta tagovi, alt tagovi, title tagovi, strong i h1, odnosno tagovi naslova, linkanje stranica weba, kvaliteta linka, itd...
CMS sustav ,koji je temeljna osnova ponuđenih paketa na ovom webu podržava sve zahtjeve pravilne optimizacije web stranica.
Optimizacija web stranica – SEO "off site"
Optimizacija web sita "izvan web sitea", ne odnosi se niti zahtijeva ikakve radnje na web siteu, već se odnosi na priklupljanje ulaznih linkova na Vaš web site. Odnosi se na pravilan odabir web sitova/portala i sl, stvaranje i postavljanje linkova prema Vašem web situ. Za rezultat ima povećanje pozicije vašeg web sitea na tražilicama.
Napominjem da bilo koji oblik optimizacije nije za NESTPLJIVE i one koji žele rezultat odmah. Optimizaciju treba planirati, dugoroÄan je i složen proces, a strpljivima dugoroÄno donosi jako puno.
Rezultati SEO optimizacije
Jamstva nema, a ne mogu se ni predvidjeti rezultati optimizacije. Zvuci Vam kontradiktorno i postavlja se logiÄno pitanje zaÅ¡to uopće raditi optimizaciju? Za klijente koji teže dugoroÄnim rezultatima i uspijesima, ima smisla i koristi raditi optimizaciju web sita , jer je svaki korak i radnju moguće analizirati, a na osnovu nalize poduzeti potrebne daljnje korake.
Google Analytics za web-analizu, omogućuje svima koji imaju web-lokaciju da prate podatke o konverzijama na web-lokaciji, analiziraju protok posjetitelja kroz web-lokaciju i identificiraju elemente na web-lokaciji koje bi trebalo promijeniti kako bi se posjetitelji duže zadržavali.
Google adwords oglašavanje
Idealan naÄin promocije web stranice za nestrpljive i one koji žele rezulatat na tražilici odmah. Pojednostavljeno reÄeno plaćate svaku pojestu (klik sa VaÅ¡eg oglasa) sa tražicie prema svom web siteu, popularno nazvano "kupovina posjetitelja".
Postavljanje kampanje, odabir i analiza kljuÄnih rijeÄi, geografskih lokacija na koje ciljate, procjena prometa, optimizacija kampanje ... mogu sasvim sigurno povećati promet, posjećenost i prodaju na VaÅ¡em web site-u. Prednost ovakvog oglaÅ¡avanja je Å¡to nije vremenski definirano, pa prema tome imate mogućnost definiranja željenog vremensnkog trajanja oglaÅ¡avanja.
Najkorisniji savjet :-)
Bez obizira na koji oblik oglaÅ¡avanja na internetu se odluÄili, cijenom, trajanjem, uvjetima, mjerljivošću i analizom su joÅ¡ uvijek NAJPOVOLJNIJI OBLIK OGLAÅ AVANJA. Pogotovu ako napravimo usporedbu sa drugim medijima (radio, novine, TV, sajmovi).
ZapoÄnite već danas svoju promociju na internetu.
Tagovi: internet marketing | optimizacija | adwords | google | seo